marți, 19 aprilie 2011

O picatura de suflet...

Mi-e teamă să pășesc în noapte şi-n vis din nou să îmi pătrunzi,
Mi-e drag să te visez, dar teama e doar că-n zori de zi te-ascunzi,
Mi-e teamă geana s-o anin după o zi plină de-amar

Î
nchid ochii cât mai târziu, să nu transform visu-n coșmar,
Să-ți visez chipul, glasul cald şi mângâierile fierbinți...

Tu mă implori să nu mai plâng şi mă rogi să mă odihnesc...

Dar eu, un copil năzdrăvan, nu te ascult... dar, te iubesc!

Iar timpul ăsta mi-e dușman şi mă ucide mișelește...

Când eşti aici, zboară prea iute, iar când nu ești, ca într-un clește
Sufletu-mi strânge şi-mi îneacă adânc clipele şi minutul,

Mă-nlănțuie fără de milă şi-mi amintește începutul,

Weekend-ul nostru cel de vis şi ploaia care ne-a unit

Şi te visez, noapte de noapte, şi te iubesc la infinit!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu